Perchè u signale digitale (player di publicità) hè più impurtante in u mondu oghje?

Comparatu cù a publicità in linea,Segnaletica digitale(lettore di publicità) hè ovviamente più attraente.Cum'è un strumentu efficace, cumpresu retail, hotel, sanità, tecnulugia, educazione, sport o ambiente corporativu, pò cumunicà in modu efficace cù l'utilizatori cù l'aiutu di Digital signage (player di publicità).Ùn ci hè dubbitu chì Digital signage (player di publicità) hè diventatu u strumentu di marketing preferitu per l'imprese.

https://www.layson-display.com/10-1-to-100-wall-mounted-advertising-player-digital-signage-android-player-network-wifi-media-video-ad-player-product/
https://www.layson-display.com/

 

Segnaletica digitale(player di publicità) hè diventatu una parte di a nostra vita di ogni ghjornu.segnaletica digitale (lettore di publicità) hè assai cumuni in l'aeroporti è e stazioni ferroviarie.Hè spessu usatu per vede l'ora di partenza è d'arrivu è altre informazioni.Inoltre, in l'industria di ristorazione, i menu digitale sò diventati assai cumuni.Comparatu cù una decina d'anni fà, a ghjente oghje hè più abituata à u mondu digitale, chì hè per quessa Digital signage (player di publicità) hè più impurtante in u mondu d'oghje.

segnaletica digitale (lettore di publicità) pò aiutà l'imprese sentenu a so esistenza in un ambiente cummerciale altamente cumpetitivu.Segnaletica digitale (lettore di publicità) attrae l'attenzione cù fonti, testu, animazione è video in full motion.Segnaletica digitale(player di publicità) in i lochi publichi pò esse presentati à più persone chì video Internet.Questi schermi di mantenimentu bassu sò a suluzione perfetta per u marketing di u produttu.Dunque, sè vo vulete un metudu di cummercializazione chì hè più prezzu di a publicità TV, ma pò attruverà più persone, allora u Digital signage (player di publicità) hè a risposta. 90% di l'infurmazioni processati da u nostru cervellu hè infurmazione visuale.Più di 60% di e persone amparanu più nantu à i prudutti attraversu display digitale.

 

https://www.layson-display.com/
chioscu touch screen

A ricerca mostra chì u 40% di i clienti crede chìsegnaletica digitale interna(player publicitariu) influenzerà a so decisione di compra.Segnale digitale (player di publicità) pò attruverà i cunsumatori per aumentà u cunsumu.Finu à l'80% di i clienti ammettenu chì anu decisu di entre in u magazinu precisamente perchè u Digital signage (lettore di publicità) fora di a tenda hà attiratu a so attenzione.

Più sorprendentemente, a ghjente pò ancu ricurdà ciò chì hà vistu in Digital signage (player di publicità) un mese fà.A ricerca mostra chì u tassu di memoria di Digital signage (player di publicità) hè 83%.

 

Segnaletica digitale per esterni è interni (player di publicità)

Segnaletica digitale esterna(player di publicità) ùn hè micca solu attraente, ma ancu di costu.In cuntrastu, i banners tradiziunali sò caru, è a pittura utilizata per i banners tradiziunali pigghia trè ghjorni per secca completamente, è u costu di produzzione manuale di grandi banners tradiziunali hè assai altu.

A segnaletica digitale esterna (player di publicità) ghjoca un rolu vitale in a prumuzione di a marca.U locu di l'esterno Digital signage (player di publicità) hè assai impurtante per assicurà chì ghjunghje à u publicu di destinazione.A signaletica digitale (player di publicità) di dimensione adatta ghjoca ancu un rolu cruciale in influenzà i clienti.Inoltre, a dimensione di u testu è u produttu è u locu di u pruduttu sò ugualmente impurtanti.

https://www.layson-display.com/
https://www.layson-display.com/

Segnaletica digitale esterna (lettore di publicità) pò travaglià in cundizioni climatichi cattivi.U schermu impermeable pò mantene boni risultati in i ghjorni piovosi è e timpeste.A segnaletica digitale (player di publicità) pò aghjurnà facilmente è rapidamente in ogni mumentu, in ogni locu, è ancu pianificà u cuntenutu in anticipu.

Indoor Digital signage (player di publicità) hè di solitu usatu in centri commerciali, buttreghi, ristoranti, alberghi è ospedali.I pezzi di rimpiazzamentu di i segni interni sò faciuli d'ottene è anu un valore di operazione più altu.A pantalla altamente persunalizata permette à l'imprese di cambià u cuntenutu parechje volte in quantu necessariu.

Dunque, andemu à capisce perchèSegnaletica digitale(player di publicità) hè assai impurtante per l'imprese:

segnaletica digitale (lettore di publicità) pò attruverà più persone per fighjà cà i banners tradiziunali, è ancu l'audienzi remoti seranu attratti.Questi signali digitali (attori di publicità) aiutanu à creà a cuscenza di a marca è creanu una maghjina pusitiva di a marca.

Fornite un vantaghju cumpetitivu

Hè assai impurtante di mantene in vista publicu, altrimente hè faciule d'esse scurdatu.In u campu di u marketing, l'imprese anu bisognu di stà in l'ochju publicu continuamente, è a signalizazione digitale (player di publicità) aiuta à ottene facilmente stu scopu.

https://www.layson-display.com/
https://www.layson-display.com/

Scelte ricche

Cum'è una impresa, pudete sceglie i paràmetri più adattati.I paràmetri ponu esse simplici, basi o cumplessi è diversi.L'imprese ponu sceglie parechje schermi per affissà u stessu cuntenutu o sfarente, chì furnisce l'imprese una ricchezza di scelte.

Economicu è efficace

Cù l'aiutu di a visualizazione digitale, l'infurmazione hà attrattu un gran numaru di telespettatori à un prezzu accessibile.Publicità nant'à u Digital signage (lettore di publicità) hè 80% più prezzu di publicità TV, ma hè assai efficace per prumove u sviluppu cummerciale in pocu tempu.Ancu i picculi imprese ponu utilizà display digitale per a prumuzione di a marca.

Mantenimentu bassu

Segnaletica digitale(player di publicità) ùn hà micca bisognu di mantenimentu caru.Puderanu sopra à e cundizioni climatichi cattivi.Segnaletica digitale (player di publicità) ùn hà micca bisognu di mantenimentu regulare cum'è banners tradiziunali.

Funzione interattiva

Interactive Digital signage (player di publicità) permette à i clienti di accede à l'infurmazioni secondu e so preferenze.I cunsumatori ponu uttene l'infurmazioni chì anu bisognu in tempu reale.

 

https://www.layson-display.com/
https://www.layson-display.com/

Control automaticu di luminosità

Cù a funzione di cuntrollu di luminosità automatica diSegnaletica digitale(player di publicità), l'utilizatori ùn anu micca bisognu di aghjustà a luminosità manualmente.Cù cuntrollu di luminosità automatica, pudete vede u screnu ancu di notte.In i ghjorni nuvolosi, ùn ci hè bisognu di preoccupassi di a luminosità chì affetta a visualizazione, perchè s'ajusterà automaticamente.

Perspettivi diffirenti

Utilizendu e diverse prospettive di Digital signage (player di publicità), i telespettatori ponu leghje da ogni angulu.A causa di e diverse prospettive di Digital signage (player di publicità), i cunduttori è i pedestrians ponu vede missaghji nantu à Digital signage (player publicitariu) senza prublemi.

Animazione multicolore, grafica è testu

Per fà u Digital signage (lettore di publicità) attraente, aghjunghje diverse fonti, testu di culore, grafica è animazione.Segnale digitale (player di publicità) pò esse usatu per furnisce infurmazioni in tempu reale è sparte statistiche di mercatu è nutizie.

Video è clips

I video brevi è i clip ùn ponu micca solu fà spiccà a segnaletica digitale (player di publicità), ma ancu aiutà l'imprese à creà u so propiu spaziu in u mercatu.

https://www.layson-display.com/
https://www.layson-display.com/

Cunclusioni

Internu è esternoSegnaletica digitale(player di publicità) hè un strumentu impurtante per aiutà a cuscenza di a marca è a prumuzione di l'affari.In u mondu digitale d'oghje, sia piccule o grandi imprese, hè impurtante di fucalizza nantu à a segnaletica digitale (lettore di publicità).


Tempu di Post: 19-May-2022