Chì ci hè a diffarenza trà a macchina di publicità interna è a macchina di publicità esterna?

Macchine di publicità LCDsò diventati sempri più populari in l'ultimi anni.Publicità LCD Macchine sò perfetti per publicità esterna è publicità interna.

Anpublicità interna digitale spettaculu hè qualsiasi missaghju o annunziu nantu à merchandise, avvenimenti o servizii chì sò trasmessi in una zona privata cuntrullata da u publicista.
A publicità interna hè dunque ciò chì vede in supermercati, caffè, bagni, stazioni d'autobus è club sportivi ogni ghjornu.
L'affari pò esse influenzatu da a publicità interna perchè ubliga à i telespettatori à prestu attenzione.L'obiettivu hè di più vende è aumentà a spesa di i clienti mentre si trovanu in u vostru locu.
Hè impurtante chì u vostru publicu di destinazione hè almenu semi-impegnatu, micca cum'è publicità esterna, in quale parechje cumpagnie cumpetenu per l'attenzione simultaneamente.
Publicità esternahè tuttu ciò chì publicità a vostra attività, avvenimentu o pruduttu all'aperto pò esse classificatu cum'è publicità esterna.A publicità esterna hè cusì cumuna chì pudete marchjà da qualchi esempi senza mancu capiscia o piglià in. In u mondu d'oghje, a cumpetizione cresce in parechje industrii, è diventa sempre più difficiuli di catturà l'attenzione di u cliente.
Cum'è un mediu di u mercatu di massa, a publicità esterna hè più efficace quandu hè aduprata per messagi à livellu largu, branding è supportu di campagna.
Ùn funziona micca troppu bè quandu più infurmazioni è dettagli sò ingaghjati in una volta.
A causa di a so funziunalità putente, l'apparenza stylish, a facilità d'utilizazione è altri vantaghji, parechji cunsumatori trovanu un strumentu preziosu.A maiuranza di i cunsumatori ùn sò micca cuscenti di e differenze trà e macchine di publicità esterna è di publicità interna quandu anu acquistatu è farà una decisione precipitata.
Locu
L'usu di e macchine di publicità esterna hè generalmente vistu fora in ambienti cumplessi è cambianti, cum'è centri commerciali, residenze à l'altura, parchi, lochi scenici, etc. l'estate, u ventu cade in l'invernu, etc.
Macchine di publicità interna sò cumunimenti truvati in i lochi interni, cum'è scale mobili, centri commerciali, grandi magazzini, cinema, metro, stazioni di treni, ospedali, banche è altri stabilimenti.
Requisiti funziunali distintivi
In un ambiente internu, e macchine di publicità tendenu à operà in ambienti relativamente stabili;cusì, ùn ci hè praticamenti micca bisognu di hardware extra.
A causa di l'ambienti cambiante, e macchine di publicità esterna anu da furnisce più funzioni è risponde à e dumande più altu.
U cumpunente esterno di u pruduttu deve esse prima:
•impermeable
• a prova di esplosione
• a prova di polvera
•anti-furtu
•anti-fulmini
•anti-corrusione
• U splendore di u screnu LCD deve esse abbastanza altu, in generale intornu à 2000, perchè ùn hè micca neru in u sole direttu o in u lume di alta intensità, è pò esse facilmente vistu in tempu nuvoloso è scuru senza distrazioni.
• Deve avè una bona distribuzione di u calore è una temperatura custante, perchè funziunà nurmale in temperature estreme.
• A macchina di publicità LCD outdoor deve avè un suministatu stabile postu chì esige una grande quantità di energia operativa.
I COSTI È I PREZZI SONU DIFERENTI
In cuntrastu à a publicità esterna, u publicità interna LCDmacchina richiede menu cumpunenti tecnicu è funziunali.Cusì, a publicità interna hè considerablemente menu caru.
Per quessa, e cumpagnie di publicità di l'esterno è di l'internu anu prezzi diffirenti, è i prezzi esterni seranu più altu ch'è quelli interni, malgradu avè a stessa dimensione, versione è cunfigurazione.
L'acquistu di un attore publicitariu hè largamente determinatu da l'ambienti operativi di u locu induve serà utilizatu è i requisiti chì deve esse cumpletu.
Kiosk interattivu Touch screen cù display publicitariu intelligente

Modellu: LS550A

Dimensione di u screnu: 55 ", Ci sò parechje scelte di taglia

Touch Tech: Infared 10 points touch o capacitive 10 points touch, risposta rapida in millisecondi, liscia è sensibile, gode di una sperienza di toccu leggera

Risoluzione: 1920 × 1080 HD o 3840 × 2160 UHD, Presente una maghjina squisita cù alta risoluzione

U sistema Android o Windows pò esse sceltu secondu e esigenze di l'utilizatori.Sistema Windows cù funzione di computer touch, pudete installà u software di l'urdinatore.U sistema Android supporta u scaricamentu di u software di l'applicazione Android.

Funzioni principali

1. Display Full HD 1920 * 1080 cù LED, supportu 16: 9 è 9: 16 viste (horizontale è verticale).
2. A visualizazione pò esse cuntrullata remotamente in modu di stabilisce parechje pianificazioni di u tempu è gruppi di avvenimenti timed per accade.
3. furmati Multimedia chì ponu esse supportatu include: MPEG1/2/4, AVI,RM,WMV,DAT, JPEG, BMP, PPT, WORD, EXCEL, TXT, MP3, RMVB, SWF, etc.
4. L'applicazione pò vede testi di scorrimentu in inglese è cinese, è offre parechje scelte di visualizazione (fonts è culori di e lettere, culore di fondu, l'attributi relative di rotazioni di direzzione nantu à l'assi horizontale o verticale).
5. Support cuntenutu multimedia in forma di video, images, lampi, marquee, etc.
6. Permette di scaricà i schedari attraversu un cable o una reta Wi-Fi.
7. Facilmente urganizà è ghjucà prugrammi cù un sistema intuitive, cù u funziunamentu viloci è facili.
 6F51D6CE98F6BDEFB77BE3FDCC033F15

Tempu di pubblicazione: 08-oct-2021