Chì sò i vantaghji di u lettore di publicità di poster LCD?

Avà u standard di vita hè sempre più altu, l'ecunumia di u mercatu hè in crescita, è u livellu di cunsumu di a ghjente hè sempre più altu.Per migliurà a qualità, tutti i ristoranti di l'alberghi anu rimpiazzatu successivamente u tradiziunale cartellu publicitariu cù Poster LCD.lettore di publicità.Allora chì sò i vantaghji di u lettore di publicità LCD Poster?

https://www.layson-display.com/
https://www.layson-display.com/

1. U ritrattu di ghjucà di LCDposter Publicità playerhè interessante

A cuntrariu di u cartellu tradiziunale di u manifestu, u poster LCD Player Advertising ùn sò micca cusì monotoni.A stampa di ghjocu hè dinamica.Riproduzione mixta di video, foto è testu, decodificazione di video HD in furmatu pienu, 1080p true HD + musica di fondu di slide di schermu, play screen split è play screen full, ciclu di pagina multi-schermu, riproduce automaticamente u cuntenutu di publicità ogni volta chì u putere hè attivatu, è u cuntenutu publicitariu di u cartellu elettronicu pò esse impurtatu direttamente à u dispusitivu di almacenamentu attraversu u discu flash USB per realizà u ghjocu automaticu.In u prucessu di utilizà u lettore di publicità di poster, pudete spustà u lettore di publicità di poster.Questu pò migliurà l'effettu di publicità, attrae più attenzione è migliurà u trafficu di i cummercianti.

2. Pudete publicà cuntenutu remotely

Utilizà u cartellu tradiziunale di poster per pubblicà u cuntenutu di publicità spessu deve rimpiazzà u cuntenutu unu per unu, è tuttu u prucessu hè assai fastidiosu.Tuttavia, s'è vo sceglie poster LCDlettore di publicità, pudete pubblicà direttamente u cuntenutu remotamente è pubblicà parechji cuntenutu à u stessu tempu.

https://www.layson-display.com/
https://www.layson-display.com/

2. Pudete publicà cuntenutu remotely

Utilizà u cartellu tradiziunale di poster per pubblicà u cuntenutu di publicità spessu deve rimpiazzà u cuntenutu unu per unu, è tuttu u prucessu hè assai fastidiosu.Tuttavia, se scegliteLettore di publicità di poster LCD, pudete pubblicà direttamente u cuntenutu remotamente è pubblicà parechji cuntenutu à u stessu tempu.

3. Support trasmissioni mobile.

Poster LCDlettore di publicitàsustene a trasmissione di u telefuninu mobile, cusì finu à chì ci hè un telefuninu, pudete trasferisce direttamente u cuntenutu è l'infurmazioni à i clienti, chì hè assai còmuda.U cartellu di poster tradiziunale ùn pò micca fà.

https://www.layson-display.com/
https://www.layson-display.com/

4. Screen HD

U poster LCDlettore di publicitàhè alta definizione, chì rende u cuntenutu publicitariu più attraente è migliurà u voluminu di cummerciale di l'utilizatori.L'usu di u manifestu elettronicu di cristalli liquidi rende megliu u rendiment di u poster.

5. Ghjucà à tempu

Poster LCDlettore di publicitàhà una luminosità più altu, una visibilità più longa è più chjara, è pò ghjucà u cuntenutu publicitariu regularmente.Per esempiu, quandu parechji cuntenuti deve esse imbuttatu, u cartellone tradiziunale deve esse ghjucatu manualmente.U lettore di publicità di poster LCD pò esse ghjucatu regularmente secondu e esigenze di u mercante, chì ponu realizà l'operazione indipendente di l'equipaggiu senza troppu gestione umana.

https://www.layson-display.com/
https://www.layson-display.com/
https://www.layson-display.com/

6. Ci hè una varietà di metudi di publicazione per adattà à diversi scenarii: invio di discu flash USB, invio di hotspot è invio di rete.

Mandà u discu flash USB: stabilisce u cartulare currispundenti in u discu flash USB, inserisci un discu flash USB in u terminal, è poi copia automaticamente materiali à u terminal.Dopu a copia, u discu flash USB pò esse eliminatu.Risolve u prublema chì i clienti mandanu una interfaccia simplice senza rete

Invio di hotspot: u hotspot WiFi in u sistema Android principia automaticamente, cusì chì u dispositivu mobile pò liberà u hotspot à u terminal di cunnessione di a macchina di publicità, è mandà a pagina web H5 è i materiali lucali (foto, video, testi, etc.) fatti nantu à u situ. terminal mobile;Perchè a trasmissione puntu à puntu hè più veloce di a trasmissione di rete tradiziunale, i fugliali grossi cum'è u video ponu esse caricati rapidamente.

Trasmissione in rete: attraversu l'interfaccia di trasmissione wan à terminale, risolve i bisogni di u cliente per a trasmissione di massa di più terminali

I vantaghji di u poster LCDlettore di publicitàsò evidenti.In u futuru, più imprenditori utilizanu un lettore di publicità di poster LCD.Questu hè micca solu perchè u lettore di publicità di poster LCD hà assai vantaghji, ma ancu per via di a cunvenzione è l'aspettu altu.In u futuru, u lettore di publicità di poster LCD rimpiazzà cumplettamente u cartellu tradiziunale di poster.

https://www.layson-display.com/

Tempu di post: May-05-2022