Chiosco touch screen per a navigazione interna 3D

Sicondu l'applicazioni di schermi tattili grande è mediu è tecnulugia di big data, u sistema di guida di u centru cummerciale hè un software di sistema generale chì furnisce suluzioni à i prublemi di cumplessi cummirciali grande è mediu (cum'è centri commerciali, aeroporti è mostra). sale) cum'è difficultà à truvà vitture, truvà magazzini è chjude u trafficu.Fornisce servizii di prumuzione interattivi per marchi, imprese è cunsumatori famosi, aiuta i clienti à migliurà l'esperienza di cunsumu, aiuta a cumpagnia à migliurà l'efficienza generale di l'affari è à rinfurzà i prucessi di cummerciale, Crea una grande quantità di benefici ecunomichi è hè un mediu efficiente per compie a specializazione di prughjetti di serviziu.

https://www.layson-display.com/
https://www.layson-display.com/

L'utilizatori ponu determinà a so situazione è interrogà i magazzini è i servizii di serviziu publicu in diversi piani.U sistema di guida di u centru cummerciale applica u modulu di cuntrollu di mappa di edifiziu 3D per dà à i cunsumatori una sensazione interattiva più veloce.

 

Cerca in a tenda in u sistema di guida di u centru cummerciale, cliccate nantu à u buttone di dettagli di u magazinu, è salta automaticamente à a pagina di dettagli di a tenda, chì mostra u cuntenutu di l'infurmazioni chjave di a tenda in forma di testu è diagramma.Cliccate per andà in avanti, è pudete saltà automaticamente à a barra di navigazione intelligente di ricerca à a tenda.

U sistema di guida intelligente hè cunnessu cù u sistema di parcheghju di u centru cummerciale.L'utilizatori ponu cumplettà l'articuli di serviziu cum'è a ricerca di l'auto è u pagamentu secondu u dispositivu toccu, trattà cù i prublemi di ricerca di vittura difficiuli è pagamentu di longa fila in u parking sotterraneo di u centru cummerciale, è dà à i clienti una sperienza di viaghju di alta qualità.

https://www.layson-display.com/
https://www.layson-display.com/

L'intruduzioni di u sistema di guida intelligente hà aghjustatu diverse caratteristiche à i centri commerciali.In più di furnisce i clienti una sperienza di shopping veloce, hà ancu effetti impurtanti nantu à l'imaghjini di a marca è i metudi di gestione di i centri commerciali.U sistema di guida intelligente libera infurmazione, chì hà un metudu di presentazione assai bonu per a prumuzione di a marca è l'esposizione di a marca.À u listessu tempu, pò migliurà a cumunicazione trà i cunsumatori è l'imprese.

Per mezu di l'interazzione cù u sistema di guida intelligente, i cunsumatori ponu uttene u cuntenutu di l'infurmazioni è a guida di u percorsu di u centru cummerciale.À u listessu tempu, u software di u sistema trasmette l'infurmazione di l'attività efficace cum'è a marca di u mercante, i beni è l'attività tematica à i cunsumatori, chì aumenta l'impressione di i cunsumatori, per ottene u scopu di a promozione di marketing. U sistema di guida hè applicabile à 3D. A visualizazione di carte è a barra di navigazione di carte animata, chì furnisce l'articuli di serviziu di guida di linea per l'imaghjini di a marca, è mostra attività di marketing di u centru cummerciale è attività di tematiche cummerciale in u formatu di schedarii di sistema multimediale cum'è stampe, testi è video brevi.L'imaghjini di a marca hè reale è più contagiosa.

https://www.layson-display.com/

Tempu di post: May-09-2022