A funzione di u kiosk touch screen in u pavimentu di u supermercatu

In certi grandi centri commerciali o supermercati, ci sò parechji tippi di merchenzie è una grande zona di magazzini.Se ùn ci hè micca un bonu prugramma di guida di shopping, l'utilizatori ùn ponu micca truvà accuratamente i prudutti chì volenu in pocu tempu, è l'esperienza di l'utilizatore ancu diminuite.Ma s'ellu si mette una macchina di publicità toccu in u pianu di un grande centru cummerciale, l'effettu serà immediatu.Fighjemu un ochju à a funzione di uchioscu touch screenu pavimentu di u supermercatu!

1. U rolu di a navigazione di carte

1. Realizà a funzione di visualizazione di a mappa piatta è tridimensionale di u centru cummerciale da u primu à u quartu pianu;aduttà a tecnulugia di simulazione di mudelli tridimensionali;marcate u locu di a guida di shopping;pò zoom in and out da dui tocchi;a forma è l'imaghjini sò necessarii per esse faciuli di capiscenu.

2. Ogni marca o logu hè nantu à a mappa, è ci hè un "cumu andà?"ligame à u listessu tempu;quandu cliccate nant'à a marca currispundente cù u to dettu, a descrizzione pertinente di a marca appariscerà.(Inclusu logò, immagine di marca, etc.).

3. U backend di u sistema hà a so propria funzione di editazione di carte.Quandu a forma è u mudellu di a tenda successiva deve esse aghjustata, l'operatore pò edità da ellu stessu attraversu l'editore di carte.

Siconda, u rolu di guida di compra di marca

Lista tutte e icone di u logu di a marca secondu certe regule (per iniziali di marca, pavimentu, furmatu, etc.), i clienti ponu truvà a marca chì necessitanu attraversu a lista;i clienti ponu ancu inserisce u nome di a marca (supportu l'input cinese è inglese) per truvà l'infurmazioni di marca currispundenti;Cliccate è ligame à u locu è l'introduzione di a marca di a tenda nantu à a mappa.

Interrogazione di u toccu di u supermercatumacchina di publicità(chioscu touch screen)

3. U rolu di a guida di rotta

1. Dopu chì u cliente entra in a marca di destinazione, a guida di u percorsu da u locu di a guida di shopping à u locu di destinazione pò esse mostratu, chì pò esse mostratu gràficamente è dinamicamente;pò esse guidatu à traversu i piani, cum'è a ricerca di una tenda in u primu pianu è u quartu pianu, avete bisognu di guidà à a rampa O una scala dritta, è dopu à a tenda.

2. Permette à i clienti di truvà rapidamente strutture di serviziu di centru cummerciale cum'è toilette, centri di serviziu di u cliente, rampe è scale dritte;è mette in risaltu e carte cercate.

3. Ricerca di parcheghju, secondu u locu di u parcheghju, u locu di u parcheghju pò esse identificatu, è dopu u sistema di guida entre in u locu di u parcheghju, è u pruprietariu hà bisognu di fotografà o arregistrà u numeru di parcheghju. dopu à parcheghju).

4. Identificazione automatica di u percorsu ottimale: Quandu selezziunate una destinazione, u sistema calculerà automaticamente è selezziunate u megliu itinerariu di viaghju in fondo.

Quartu, u rolu di a liberazione di l'infurmazioni di u magazinu è a visualizazione

A liberazione settimanale di l'infurmazioni promozionali, a liberazione settimanale di l'infurmazioni di filmi (video), a liberazione di moda stagionale, a liberazione di l'infurmazioni nantu à l'avvenimentu di u centru cummerciale (cumprese l'anteprima di l'avvenimentu), deve avè una bona visualizazione d'effettu dinamica interattiva.Solu u cuntenutu attuale hè visualizatu in u cuntenutu, è u front-end ùn pò micca vede u cuntenutu storicu, ma deve esse dumandatu nantu à l'interfaccia di gestione di u servitore, chì pò esse aghjurnata regularmente attraversu l'interfaccia di gestione back-end, è supporta i media. formati cum'è ritratti è video.


Tempu di Postu: Dec-27-2021