E caratteristiche di u LCD Video Wall

Cosa hè un LCD Video Wall, chì sò e caratteristiche di uLCD Video Wall, Chì sò e cumpetenze di stallazione è i metudi di u LCD LCD Video Wall, fighjemu un ochju oghje!

U LCD LCD Video Wall pò esse usatu cum'è un monitor solu, o pò esse spliced ​​in un supergrande schermu.Sicondu e diverse esigenze, rializeghja a funzione di schermu variabile: schermu divisu schermu unicu, schermu unicu schermu indipindenti, cumminazione arbitraria, splicing LCD full-screen, splicing LCD doppia fetta, visualizazione schermu verticale, compensazione opzionale O copre u quadru di l'imaghjini, digitale. signal roaming, zoom and stretch, display cross-screen, stabilisce è eseguisce parechji piani di visualizazione, trasfurmazioni in tempu reale di segnali HDTV.

Cosa hè un LCD Video Wall?

A megliu qualità LCD Video Walls attualmente in u mercatu include Samsung LCD Video Walls, LG LCD LCDVideo Walls, LCD LCD Video Walls, LCD LCD Video Walls, LCD LCD Video Walls, alta luminosità, alta affidabilità, design ultra-strettu, luminosità uniforme, imaghjina stabile senza sfarfallio Aspetta.

U LCD Video Wall hè un dispositivu di visualizazione LCD indipendente è cumpletu chì hè prontu à aduprà, è hè simplice di stallà cum'è blocchi di costruzione.L'usu è a stallazione di una sola o parechje LCD Video Walls hè assai simplice.U bordu di u pannellu LCD hè solu 6,7 mm di larghezza.A superficia hè ancu dotata di una strata protettiva di vetru temperatu, un circuitu d'alarma di cuntrollu di temperatura intelligente integratu è un sistema unicu di dissipazione di calore "fast scattering".U sistema ùn hè micca solu adattatu per l'input di signali digitale, ma hà ancu un supportu unicu per i signali analogichi.Inoltre, ci sò parechje interfacce di segnali di splicing LCD.A tecnulugia di splicing DIDLCD hè aduttatu per rializà l'accessu simultaneo di signali analogichi è digitali.L'ultima tecnulugia di splicing LCD pò realizà un effettu intelligente 3D à l'ochju nudu.I prudutti di a serie di splicing LCD adoptanu una tecnulugia di trasfurmazione digitale unica è di punta in u mondu, chì permette à l'utilizatori di sperimentà veramente l'effettu di u grande schermu Full HD.

Introduzione à e caratteristiche di LCD Video Wall

DID o LCD LCD Video Walls ponu esse cumminati arbitrariamente: tramindui grandi schermi è schermi chjuchi ponu esse aduprati per splicing;pò esse usatu sia a visualizazione di una sola schermu sia a visualizazione di splicing di schermu interu.Sicondu i bisogni di l'applicazione di u cliente è a dimensione di u sistema, secondu l'ambiente di l'applicazione attuale, selezziunate u metudu di cucitura appropritatu è a megliu installazione di cumminazione di prudutti, cuncepisce soluzioni persunalizate per risponde à i bisogni di i clienti.

1. Caratteristiche di fattibilità di u sistema

U muru LCD splicing pò aduttari splicing picculu schermu o splicing schermu grande, è u splicing pò esse cumminati in ogni cumminazzioni (M × N), è tecnulugia splicing BSVLCD pò ièssiri usatu pi rializà u tipu di bloccu bastimentu è stallazione sferica.Sicondu a dimensione, a dimensione è i bisogni di l'applicazione di u sistema, selezziunate i prudutti adatti è i metudi di splicing, è prupone piani di implementazione specifichi per risponde à i bisogni di l'applicazione di u sistema.

 

Aduprate l'interfaccia di cumunicazione RS-232 per cuntrullà u cuntrollu di l'imaghjini per rializà u cambiamentu di qualsiasi cumminazione di modi di visualizazione, cambiamentu di signale, etc.

 

Sicondu i bisogni di diversi utilizatori, un sistema persunalizatu hè stabilitu per furnisce diversi schemi di implementazione è supportu tecnicu.

 

2. E caratteristiche pratiche di u sistema

 

Sicondu i bisogni di u signale di input di l'utilizatori, diversi sistemi di trasfurmazioni video ponu esse selezziunati per realizà l'input di VGA, video composite, S-VIDEO, YPBPR, segnali DVI / HDMI, è segnali di rete IP.

3. Caratteristiche di affidabilità di u sistema

 

L'unità di splicing utilizata in u muru di splicing DID LCD adopta a schermu speciale di Samsung DIDLCD di Corea di u Sud.L'unità di splicing pò travaglià continuamente 24 ore à ghjornu è 365 ghjorni à l'annu.L'unità di splicing hà e caratteristiche di affidabilità è bona stabilità per assicurà l'operazione stabile è affidabile di u sistema.A causa di u so bassu cunsumu d'energia, pesu ligeru, longa vita, non-radiazione è altre caratteristiche, l'affidabilità di u muru di splicing LCD hè assai altu.

4. Caratteristiche di u sistema ecunomicu

Da un puntu di vista ecunomicu, cunziddi l'ecunumia di u sistema, l'ecunumia di u sistema hè significativu solu sottu a premisa di altu rendiment è di alta qualità.

À u mumentu di a crisa finanziaria glubale, tutte e cumpagnie riduzzione di e spese, ma a dumanda di i prudutti LCD hè sempre in crescita.Per quessa, mentre satisfacenu i bisogni basi di i clienti, i prudutti più efficaci di u costu seranu ancu favuriti da i clienti.

5. Apertura di u sistema è e caratteristiche di scalabilità

U sistema di splicing LCD intelligente di rete digitale ultra-narrow edge segue u principiu di sistema apertu.In più di l'accessu direttu à i segnali VGA, RGB è video, u sistema pò ancu accede à i segnali di rete, a voce di banda larga, etc., è pò cambià in ogni mumentu è visualizà dinamicamente tutti. sviluppu secundariu;u sistema deve avè a capacità di aghjunghje novi equipaghji è novi funzioni per fà l'espansione hardware assai simplice.À u listessu tempu, u software solu deve esse allargatu è aghjurnatu per risponde à i bisogni, senza mudificà u prugramma fonte, è hè cunvenutu per "mantene l'aghjurnamentu" cù e parti hardware è software di u sistema.

A stallazione di LCD LCD Video Wall deve esse datu un pianu di stallazione raghjone da i prufessiunali, cum'è a dimensione di u situ di stallazione, u mètudu di stallazione, quantu grande u LCD Video Wall à sceglie, ciò chì u pianu di mostra di sceglie, cumu cuntrullà, etc. , solu dopu una pianificazione curretta.Tuttu u prughjettu di a stallazione di LCD Video Wall diventerà bella è high-end.


Tempu di pubblicazione: 24-novembre-2021