A diffarenza trà l'educazione all-in-one whiteboard è a cunferenza all-in-one whiteboard

Introduzione à a lavagna bianca per l'insegnamentu all-in-one

L'insegnamentu all-in-one whiteboard integra parechje tecnulugia cum'è a tecnulugia di u toccu infrared, u software d'insignamentu, a tecnulugia di cumunicazione di rete multimediale, a tecnulugia di visualizazione di pannellu pianu d'alta definizione, etc. equipaggiu di interazzione umanu-urdinatore più cumpletamente funziunale.Attraversu stu pruduttu, l'utilizatori ponu realizà a scrittura, l'annotazione, a pittura, l'intrattenimentu multimediale è l'usu di l'urdinatore, è ponu facilmente fà maravigliose aule interattive aprendu direttamente u dispusitivu.

 

Breve introduzione di cunferenza all-in-onelavagna bianca

A lavagna di cunferenza all-in-one si riferisce à una nova generazione di equipamentu di cunferenza intelligente.A lavagna di cunferenza all-in-one integra una varietà di equipaghji cum'è prughjettori, schermi, lavagne elettroniche, parlanti, computer è terminali di cunferenza remoti.U ghjocu è altre funzioni sò principarmenti usati in i campi di riunioni di guvernu, impresa è istituzione, educazione è furmazione.

 

E similitudini trà a lavagna all-in-one d'insignamentu è a lavagna all-in-one di cunferenza

 

1. Funzioni basiche: "Scrittura, mostra, è interazzione" sò i bisogni cumuni di i scenarii di cunferenza è educativi, è sò ancu e funzioni basiche chì a lavagna all-in-one di cunferenza è l'insegnamentu all-in-one whiteboard anu bisognu à scuntrà. .

 

2.schermu LCD: Ch'ella sia una riunione d'affari o educazione è furmazione, i requisiti per a visualizazione sò assai alti, cusì i dui sò dotati di display d'alta definizione cù a prova di esplosione, resistente à l'usura è anti-vertigini.Frà elli, a lavagna di cunferenza all-in-one hè dotata di display 4k in alta definizione.schermu, creendu un precedente in l'industria, solu per permette à l'utilizatori di avè una sperienza megliu.

 

3. Integrazione multifunzione: Lavagna di cunferenza all-in-one è lavagna d'insignamentu all-in-one sò avanzate da tradizioni inefficienti.Integranu e funzioni di l'equipaggiu tradiziunale cum'è l'urdinatori, i schermi, i prughjettori è i sistemi audio è sò stati aghjurnati.L'acquistu di l'equipaggiu, l'installazione è i costi di mantenimentu hè cascatu di più di a mità, è u rendiment di u costu altu hè evidenti.

 

A diffarenza trà l'insegnamentu all-in-one whiteboard è a cunferenza all-in-one whiteboard

1. A cunfigurazione hardware hè diversa

 

A lavagna di cunferenza all-in-one stessu hè dotata di u sistema Android, chì hè equivalente à una "grande tableta".Hè simplice è faciule d'utilizà, risponde à i bisogni basi di a cunferenza, è hè faciule di travaglià.À u listessu tempu, pudete ancu cumprà u modulu OPS è sceglie u sistema Windows per risponde à i bisogni di videoconferenza o sistema Windows.Requisiti di l'applicazione.In cunsiderà e caratteristiche di l'industria di l'educazione stessu, a lavagna all-in-one d'insignamentu hà un sistema Windows integratu.Per facilità i prufessori à preparà e lezioni, hè installatu un software d'insignamentu multiple, chì hè equivalente à un "big computer".

 

2. Diversi scenarii di applicazione

I bisogni di diversi scenarii d'applicazione sò destinati à sviluppà i dui in prudutti indipendenti, chì hè ancu a diferenza essenziale.A lavagna di cunferenza all-in-one libera l'efficienza di e riunioni internamente è aiuta à l'imprese à accelerà a so crescita;esternamente migliurà l'imaghjini di u guvernu è di l'imprese, è generalmente appare in diverse sale di cunferenza, spazii di l'uffiziu, grandi sale d'esposizione, etc. L'insignamentu all-in-one whiteboard hè generalmente usatu in i scoli è l'istituzioni d'educazione è di furmazione, è hè adattatu per l'insignamentu. usu.

 

3. Differenti prugrammu applicazione

 

A lavagna di cunferenza all-in-one hè posizionata in riunioni d'affari, cusì u software integratu hè principarmenti per i bisogni di riunioni, cum'è u software di l'uffiziu WPS, u software nantu à u screnu, u software di videoconferenza è altri software di cunferenza cumuni.A lavagna per l'insegnamentu all-in-one hè orientata à l'educazione, per quessa, vene cun software d'applicazione didattica esclusiva cum'è una piattaforma di insegnamentu intelligente, una piattaforma cumpleta per l'illuminazione di i zitelli è una piattaforma di scrittura interattiva.U tutoriale pò ancu sustene l'espansione di e risorse di l'insignamentu di a rete, esperimenti di simulazione, etc. U modulu di l'urdinatore OPS installatu, memoria 4G + 128G grande spaziu di almacenamento sustene più installazioni di software per servizii educativi.

 

4. Disegnu di forma differente

 

A cunferenza all-in-onelavagna biancaspessu rapprisenta l'imaghjini di una cumpagnia, cusì u so designu di l'aspettu hè più cuncisu, stylish è stabile, pienu di tecnulugia, è hà a so propria aura, s'ellu si tratta di diverse cunferenze high-end, spazii d'uffiziu o grandi mostre, L'aura hè forte. è pò mantene l'audienza.A lavagna all-in-one d'insignamentu hè principalmente utilizata in aula, è i bisogni di i studienti anu da esse cunsideratu in a forma.In generale, u disignu hè più vivu è u culore hè più luminoso, per attirà l'attenzione di i studienti.


Tempu di Postu: 12-Jan-2022