Precauzioni per a stallazione LCD Video wall

Passi di stallazione è cumissioni diLCD Video Wall, ciò chì deve esse attentu à a stallazione di u muru di video LCD?Oghje, Layson riassumerà alcune cose chì necessitanu attenzione durante a stallazione.

LCD Video Wall hè sfarente da i televisori domestici.LCD Video Wall hè principarmenti cummirciali, hà funzioni significativu è culurite, pò esse appiicata continuamente 24 ore à ghjornu, è u locu di l'applicazione hè ancu assai cumuni.

Oghje, u muru di video LCD pò esse vistu spessu, ma perchè a cucitura di u muru di video LCD hè assai strettu, hè assai faciule d'esse ignoratu da parechje persone in tuttu u prucessu di stallazione di u muru di video LCD, chì porta à mantenimentu difficiule è a vita di serviziu ridutta in i fasi media è più tardi di u novu prughjettu.Cumu installà è assemble u muru di video LCD di u screnu, oghje, riassumemu è spartemu cun voi a piccula serie diProduttori di pareti video LCD.

Installazione LCD Video Wall

Precauzioni per l'installazione di video wall LCD

1. Determinà u metudu fissu di u muru di video LCD, selezziunate u quadru di supportu di u pianu, l'armadiu di u servitore o u muru, è misurà accuratamente a distanza da u quadru di supportu à u muru posteriore;

2. U quadru di supportu deve esse fermu.A capacità di carricà deve esse determinata secondu a specificazione è u numeru tutale diSchermo di splicing LCD, chì hè in generale 1,5 volte u pesu netu di u screnu per assicurà chì hè fermu in fronte, in daretu, manca è destra.

3. Dopu chì u quadru di supportu hè stallatu, installate u screnu gradualmente.A sequenza di stallazione di a pantalla di visualizazione hè da manca à diritta è da fondu à cima.Aghjustate a distanza trà u screnu è u screnu per assicurà u tipu horizontale è verticale quantu pussibule.

4. Dopu à u screnu di visualizazione hè stallatu, u filatu hè fattu.In generale, a mità di u video wall LCD hè tutta cuntrullata da u cable di rete, è ogni schermu hè cunnessu in serie cù u cable di rete.U cable di rete di ogni schermu deve riceve a cumunicazione di u portu seriale nantu à l'urdinatore, perchè tutti i grandi schermi ponu esse manipulati.

5. Metudu Wiring di cordone putenza: ogni schermu deve esse culligatu à u cordone di putenza.Oghje, u cable HDM HD hè largamente utilizatu in u mercatu.U cordone d'alimentazione nantu à a pantalla di visualizazione hè cunnessu à u regulatore o a matrice di drenaje o CPU di visualizazione multi-schermu, è dopu ogni schermu di visualizazione pò vede l'imaghjini.

6. Dopu à a schermu di visualizazione di u ligame d'ajustamentu hè cunnessu, pò aghjustà u screnu di visualizazione.Sicondu a finestra di dialogu nantu à l'urdinatore, ogni schermu indica u codice di l'indirizzu, assigna u locu geugraficu di a pantalla di visualizazione, è manda cumandamenti.Ancu s'è l'ajustamentu di u screnu di a visualizazione hè finitu.

In ordine per ottene megliu successu in a implementazione di un novu prughjettu LCD Video Wall, a stallazione di spicialità tecnica hè assai impurtante.Ùn pò micca solu trattà cù l'effettu propiu di tutti i schermi di visualizazione è migliurà l'impattu visuale, ma hà ancu una grande impurtanza per u mantenimentu di schermi di visualizazione in i fasi media è più tardi, u mantenimentu di l'equipaggiu è a vita di serviziu.


Tempu di post: 29-novembre-2021