In 2023, BOE è Huaxing cuntaranu più di 40% di a capacità di produzzione di pannelli glubale.

L'urganizazione di ricerca di u mercatu DSCC (Display Supply Chain Consultants) hà publicatu un novu rapportu chì dichjara chì Samsung Display (SDC) è LG Display (LGD) cessanu a produzzione di monitor LCD, hè previstu chì a capacità di produzzione LCD globale diminuirà da u 2023.

Attualmente, l'isolamentu di a casa hè diventatu una tendenza, è a dumanda di computer notebook, TV LCD è altri prudutti hè cresciuta, facendu chì a vendita di pannelli LCD cuntinueghja à cresce.Inoltre, a tecnulugia di retroilluminazione MiniLED hà migliuratu significativamente u rendiment LCD, riducendu ancu a distanza di rendimentu trà LCD è OLED in i mercati di l'IT è TV high-end.In u risultatu, i prezzi di LCD cuntinueghjanu à esse altu, è i pruduttori anu cercatu di espansione a produzzione.

In ogni casu, DSCC predice chì cum'è u supply improves è a carenza di cumpunenti cum'è vetru è driver ICs hè risolta, u prezzu di i pannelli LCD hà da cumincià à falà da a fine di 2021 o principiu di 2022. Tuttavia, in vista di u fattu chì SDC. è LGD eventualmente discontinuà a produzzione di LCD, hè previstu chì a capacità di produzzione di LCD diminuirà da u 2023, chì impedirà più cali di prezzu.

DSCC hà dettu chì in u 2020, a capacità di pruduzzione LCD di i pruduttori di pannelli coreani cuntarà u 13% di a capacità di produzzione LCD globale.SDC è LGD eventualmente chjuderanu a capacità di produzzione LCD di Corea di u Sud.

In ogni casu, per via di una forte dumanda di u mercatu, e duie cumpagnie di Corea di u Sud anu surtitu da u mercatu LCD più tardi ch'è previstu.À mezu à elli, SDC hè previstu di chjude tutta a so capacità di pruduzzione LCD à a fine di u 2021, è LGD hè previstu di chjude tutte e capacità di produzzione eccettu P9 è AP3 à a fine di u 2022. Questu pò fà chì i prezzi di u pannellu LCD aumentenu di novu à a fine di u 2021. 2022 o 2023.

Tuttavia, u rapportu hà dettu chì, perchè parechji pruduttori di pannelli in Cina investenu in espansione, hè previstu chì a capacità di produzzione LCD aumenterà da 5% da 2024, o una nova volta di caduta di prezzu pò esse iniziata.

 


Tempu di Postu: Apr-22-2021