Cumu selezziunà u sistema OS adattatu o per un kiosk touch screen?

Attualmente, uchioscu touch screenhè divisu in dui sistemi: Android è Windows.U kiosk touch screen pò operà l'imaghjini di u screnu attraversu u toccu, chì hè putente è faciule d'operare.U kiosk touch screen hà bisognu di realizà diverse funzioni, chì hè ancu inseparabile da u software è hardware.Da a perspettiva di a praticità, pesa principalmente a dimensione di l'imaghjini di a visualizazione, u rendiment di u toccu, a cunfigurazione di l'ospiti, è u prezzu di u kiosk di u toccu.U kiosk touch screen cummerciale hè divisu in muru, horizontale Ci sò trè tippi di mudelli verticali.U toccu hè divisu in dui tipi: toccu rossu esternu è toccu capacitivu.L'ultimu hè più caru, ma hà una sperienza megliu.Attualmente, u sistema Android hè principalmente cunfiguratu cù schemi RK3288 è RK3399 nantu à l'ospite.Attualmente, Windows hè principarmenti cunfiguratu cù I5 è I7, per quessa, hè megliu installà Android è Windows nantu à u kiosk touch screen.

https://www.layson-lcd.com/touch-screen-kiosk/

In u campu dichioscu touch screen, Hè principarmenti usatu in capacità è infrared touch screen chiosk.Parechje imprese è imprese svilupperanu alcune APP per prumove e so propiu imprese è prudutti.Questu hè bisognu di u sistema Android per eseguisce.U sistema Android hà megliu cumpatibulità è stabilità.A più impurtante hè chì hè prezzu.Naturalmente, assai imprese a sceglienu.Quandu si tratta di cumpatibilità è stabilità, duvete ancu avè una cunniscenza prufonda.Quandu aduprate l'APP in i nostri telefunini, scaricaremu prima a versione currispondente di l'APP da u sistema.A stabilità hè ancu impurtante quandu eseguisce l'APP in i tempi ordinali, altrimenti ci saranu diversi prublemi di usu.

https://www.layson-lcd.com/floor-stand-digital-signage/

1. Prima di tuttu, Android insiste nantu à a so apertura, lascendu spaziu per i cunsumatori è i sviluppatori.Questu hè un fattore chjave in a rapida crescita di Android.Prima di Android, nisun sistema upirativu intelligente hà u listessu gradu di fonte aperta cum'è Android.U sistema Android gratuitu è ​​open source salva i diritti di copyright.

https://www.layson-lcd.com/touch-screen-kiosk/

2. U sistema Android hè basatu annantu à u kernel Linux, ma assai travagliu hè statu fattu nantu à u kernel.U sistema Android di smartphone hè carattarizatu da alta efficienza, bassa energia è altu rendiment.

https://www.layson-lcd.com/touch-screen-kiosk/

3. U bonu sustegnu di u sistema Android per WIFI / 4G / 5G è u modu multitouch, oltri un gran numaru di appiicazioni Android gratuiti in u mercatu, ridutta u so costu una volta di più.

https://www.layson-lcd.com/touch-screen-kiosk/

4. Cum'è una dumanda industria, a stabilità è a sicurità di sistema Android sò i più impurtanti.Per assicurà a visualizazione ininterrotta di l'infurmazioni è u funziunamentu cuntinuu per un bellu pezzu, un tali sistema deve esse simplice, efficiente è miratu, in più di una manifattura hardware sofisticata è una selezzione di materiale è un strettu test di produzzione.

https://www.layson-lcd.com/touch-screen-kiosk/

5. Android presta più attenzione à a visione di l'utilizatori è l'esperienza di u funziunamentu, è hè più adattatu per toccu e macchine di publicità, chì enfatizzanu l'effetti di visualizazione multimediale è attrae l'attenzione.Inoltre, perchè a maiò parte di i prugrammi Android sò basati nantu à u sviluppu Java, cumparatu cù u sviluppu di u prugramma Windows, riduce a difficultà di sviluppu è accurtà u tempu di l'applicazione à u mercatu.

https://www.layson-lcd.com/touch-screen-kiosk/

U sistema Windows hè ancu un sistema operatore in u pruduttu Touch All in One.I nostri computer PC cumuni utilizanu stu sistema.Attualmente, ci sò trè sistemi Windows cumuni in u produttu Touch All in One: sistema Windows 7, sistema Windows 8 è sistema Windows 10.Pudete facilmente impurtà i fugliali in i furmati di PPT, word, pictures and videos, chì ùn solu rende l'operazioni di ogni ghjornu di a ghjente più faciule è più veloce, pò ancu furnisce e persone cun un ambiente di travagliu efficiente è faciule, ma u prezzu hè più altu ch'è Android.

https://www.layson-lcd.com/touch-screen-kiosk/

1. U sistema ùn pò esse persunalizatu è ùn pò esse sviluppatu in prufundità, chì pò purtà à a perdita di schedari o fallimentu à apre., I costi di u sistema Genuine sò altu.

2. A versione di u software di u sistema hè bassu, cusì avete bisognu di disinstalla è aghjurnà o installate un software esternu di terzu.

3. Tutti i prugrammi è i prugrammi sò preinstallati nantu à u discu C, chì aumenta a carica di u sistema.Ancu s'ellu sò disinstallati, ci sò sempre un gran numaru di schedarii di basura residuale, chì hè faciule per rallentà u sistema.

4. U sistema aghjurnà in daretu, hà parechje vulnerabilità, hè inestabile, è hè vulnerabile à virus è troiani.

https://www.layson-lcd.com/touch-screen-kiosk/

Uchioscu touch screenhè un pruduttu elettronicu populari.Differenti da l'urdinatori ordinali, u kiosk touch screen LAYSON hà una funzione touch, chì rende l'operazione più simplice, diretta, còmuda è ricca di sperienza.Pò espansione diversi dispositi hardware esterni è applicazioni software secondu e diverse esigenze.Hà una forte adattabilità è hè assai populari in diverse industrii.

 

 

https://www.layson-lcd.com/touch-screen-kiosk/

Tempu di post: Dec-30-2022