Scenari d'applicazione è funzioni principali di signalistica digitale di alta luminosità interna

Cù u rapidu sviluppu di a tecnulugia, i prudutti intelligenti emergenu in un flussu infinitu.Segnale digitale di alta luminositàhè diventatu gradualmente un pruduttu indispensabile in a scena di shopping.Havi una funzione di visualizazione assai alta qualità.L'imprese ponu persunalizà a signalizazione digitale chì volenu secondu i so bisogni, aiutendu e imprese à visualizà megliu e caratteristiche di u produttu è à migliurà a visibilità è l'interattività.

Alta luminositàsegnaletica digitalehè una facilità di visualizazione cù capacità di visualizazione di cuntenutu è un forte appellu visuale.Pò prisintà perfettamenti ritratti, video, slogan prompt, carte è altri cuntenuti attraversu u sistema avanzatu di gestione di fondo.Puderà migliurà efficacemente a percepzione di i cunsumatori di u situ di l'applicazione attuale, è permette à i cunsumatori di truvà rapidamente l'infurmazioni necessarii di u pruduttu è di u serviziu.

www.layson-lcd.com

Internusegnaletica digitale alta luminositàsò principarmenti usati in sceni di l'affari interni per vede l'infurmazioni è i prezzi di e commodità, in particulare in buttreghi, ristoranti, hotel è altri lochi, è ponu scuntrà a rapida dumanda di i cunsumatori nantu à i prudutti è i prezzi;Inoltre, a signalistica digitale di alta luminosità interna pò ancu esse aduprata per sceni interni in lochi publichi, cum'è banche, spots scenics, parchi, centri di l'affari di u guvernu, sale d'esposizione è sale di cunferenza, chì ponu aiutà à e persone à ottene più chjaramente informazioni di serviziu è gestione di l'affari. .

www.layson-lcd.com

Alta luminosità internasegnaletica digitaleci porta assai comodità.Hà diverse applicabilità in diversi campi.

1. In i magazzini è i ristoranti, a signaletica digitale pò aiutà i cummercianti più efficaci à visualizà è publicità i vantaghji è i punti di vendita di merchenzie, migliurà l'imaghjini di a tenda, rinfurzà l'intelligenza di a tenda, è stimulà in modu efficace u desideriu di cunsumu di i clienti.

2. In u supermercatu, a signaletica digitale rende l'alimentarii più precisamente classificati, a lista di prezzi più chjaru, è l'attività di prumuzione più attrattiva.À u listessu tempu, u cuntenutu di visualizazione di alta qualità pò aumentà l'atmosfera di shopping di u supermercatu.

3. In l'alberghi, a signalizazione digitale pò guidà l'ospiti per capisce rapidamente u prezzu di a stanza, sceglie liberamente u tipu di stanza desiderata, migliurà efficacemente a qualità di l'hotel, riduce i costi di u travagliu è prumove u cunsumu di i clienti.

4. In i banche, a signaletica digitale di alta luminosità pò ancu esse usata per identificà e diverse finestre di accettazione, è spiegà u scopu di l'affari è u prucessu di e diverse finestre, in modu di facilità à i clienti per a fila rapidamente per l'affari.

5. In i lochi è i parchi scenichi, a signaletica digitale di alta luminosità pò esse usata per rapprisintà diverse caratteristiche di lochi scenici in i lochi scenici, aiutanu i turisti à vede rapidamente l'intruduzioni di lochi scenici, u cuntenutu di lochi scenici è facilità, è localizza rapidamente u locu. di lochi scenici.

6. In u centru di l'affari di u guvernu, u signage digitale d'alta luminosità pò esse usatu per identificà diverse finestre di trasfurmazioni di l'affari, perchè u publicu pò più rapidamente localizà l'affari chì volenu trattà.

7. In a sala di mostra è di cunferenza, a signalizazione digitale di alta luminosità pò esse usata per trasmette u video di l'esposizione, l'annunziu di a cunferenza è altri cuntenutu per aiutà i visitori à ottene rapidamente informazioni pertinenti è migliurà l'efficienza di a visita è a cunferenza.

www.layson-lcd.com

A luminosità interna altasegnaletica digitaleùn pò micca solu scuntrà a funzione di visualizazione, ma ancu furnisce più infurmazione per i cunsumatori.Per l'imprese, u signage digitale di l'evidenziazione interna rende a visualizazione di beni è servizii più visualizata, chì pò micca solu migliurà a visibilità di beni è servizii, ma ancu migliurà l'intenzione di compra è a satisfaczione di i cunsumatori, è ghjunghje l'obiettivu di l'imprese per aumentà l'affari. ingressu

LAYSON di alta luminosità digital signage aduprà LED backlight, u massimu di luminosità altu pò ghjunghje sin'à 2000nits, è l'alta luminosità di u backlight pò esse persunalizatu secondu i bisogni di a scena di l'applicazione, per scuntrà i bisogni di l'usu di diverse ambienti, cusì chì u cuntenutu di a visualizazione hè chjaru è chjaru;À u listessu tempu, a signalistica digitale di alta luminosità di LAYSON furnisce ancu una megliu prutezzione in quantu à a prevenzione di u focu, a prevenzione di l'umidità, a prevenzione di a polvera è a prevenzione di a corrosione, è anu e caratteristiche di resistenza à alta temperatura è bassa temperatura, chì ponu mantene una longa vita di serviziu ancu. in ambienti duri.

www.layson-lcd.com
www.layson-lcd.com
www.layson-lcd.com

Tempu di Postu: Mar-10-2023