Scenari d'applicazione è Vantaghji di i ghjucatori di publicità outdoor

Lettore di publicità esternahè un terminale di schermu di pubblicazione d'infurmazioni cuncepitu per l'ambiente esterno, chì hè assai sfarente da u lettore di publicità interna in u sistema di software è u disignu di hardware.A funzione basica di u ghjucatore di publicità esterna hè sempre di liberà l'infurmazioni, cum'è ghjucà publicità secondu i periodi di tempu;In certi occasioni, furnisce ancu a funzione di dumanda di toccu è alcune funzioni di self-service;In certi applicazioni speciali, alcune funzioni cumplessi di espansione ponu esse realizate per mezu di a persunalizazione di u software è di u hardware, cum'è l'accoppiamentu cù u sistema di l'autobus, a visualizazione di e linee di l'autobus è l'infurmazioni di i veiculi, è diventendu segni elettronici di stop d'autobus.

https://www.layson-lcd.com/outdoors-display/

1 、 Scenariu di l'applicazione

Ulettore di publicità esternapò esse usatu in parechji sceni, cum'è centri commerciali, cumunità, fermate d'autobus, attrazioni turistiche, strade pedonali, parchi, etc. Ùn hè micca solu cunvenutu per a ghjente per viaghjà, ma ancu eleganti è belli.Hè una scelta eccellente per diversi tipi di lochi esterni.

https://www.layson-lcd.com/outdoors-display/

2 、 Vantaghji dilettore di publicità esterna

U sistema è u hardware di u LAYSONlettore di publicità esternasò stati strettamente cuncepiti è pruvati per assicurà u funziunamentu normale in diverse cundizioni climatichi avversi;U sfondate pò monitorà l'estatus di funziunamentu di u sistema in tempu reale è aghjustà a temperatura è l'umidità in u tempu;Aghjunghjendu i dispositi cum'è u lettore di carte, u teclatu di metallo, u buttone è a camera, ponu più bisogni di persunalizazione.

Impiegazione conveniente: supporta u cable di rete, WiFi è altri metudi di rete per implementà u sistema, chì pò esse facilmente implementatu in u nuvulu per risparmià i costi.

Prutezzione esterna: Per l'ambiente d'usu speciale all'aperto, hà i vantaghji di impermeabile, antipolvere, anti-surriscaldamento, anti-corrosione, anti-furtu, etc.

Funzioni multiple: u software di riproduzione supporta parechji formati di cuntenutu, metudi di produzzione, modi di riproduzione, paràmetri di raggruppamentu è altre funzioni.

Effettu eccezziunale: Alta luminosità, schermu LCD d'alta definizione apposta apposta per l'ambiente esterno assicura un eccellente effettu di visualizazione è riproduzione.

Gestione remota: u sistema adopra a gestione centralizata remota di a rete, furnisce l'accensione remota, l'impostazione remota, u monitoraghju remoto è altre funzioni.

Capacità di persunalizazione: u sistema hà una forte capacità di persunalizazione, è e funzioni di u sistema, l'equipaggiu esternu, i servizii di persunalizazione, ecc.

https://www.layson-lcd.com/outdoors-display/

3 、 Selezzione di hardware dilettore di publicità esterna

Prutezzione di u screnu: alta trasparenza è vetru temperatu d'alta definizione, a prova di scratch, a prova di esplosione, a prova di impattu, è a prutezzione di u screnu in tuttu.

Display prufessiunali: retroilluminazione led alta luce, visibile in u ghjornu, pò calibre automaticamente u culore è a luminosità di u screnu secondu a luce ambientale.

Sistema di dissipazione di u calore: aduprate a circulazione di l'aria naturale per dissiparà u calore, migliurà l'efficienza di dissipazione di u calore, impediscenu u surriscaldamentu di e parti chjave, è risparmià energia è prutezzione ambientale.

Prutezzione di u corpu: L'intera macchina risponde à i standard IP55 / IP65 impermeabili è a prova di polvera, è a scanalatura impermeabile, a schermu di filtru a prova di polvera è a basa sò cuncepiti cù un designu antifurtu di serratura interna.

Dimensione è apparenza: supporta a persunalizazione di diverse dimensioni, è parechji culori è apparenza sò dispunibili per risponde à diverse esigenze funziunali.

https://www.layson-lcd.com/outdoors-display/

Tempu di Postu: 02-Jan-2023