Vantaghji di a segnaletica digitale Super narrow bezel in i magazzini intelligenti

Sè vo aduprate tradiziunalesegnaletica digitale, Avete scontru i seguenti prublemi: visualizazione di stampa incompleta, cuntenutu di visualizazione limitata, stampa dim è pocu chjaru durante a visualizazione di u schermu cumuni... In cunfrontu cù a signage digitale tradiziunale, u signage digitale Super narrow bezel hà un corpu ultra-sottile, alta luminosità, longu. operazione à termine è altre caratteristiche, chì ponu megliu risponde à i bisogni di l'applicazione di diversi scenarii di vendita di vendita è permettenu l'aghjurnamentu è l'innuvazione di vendita!

 

https://www.layson-lcd.com/digital-signage/

Lunetta super stretta, fina è di moda

U segnu digitale Super narrow bezel hè cuncepitu cù quattru lati uguali, magre è bella, moda è simplice, è u cunfini hè solu 5 mm.Pò esse in realtà aduprata per un splicing di nuvola di schermu multiplu cunnessu, cù una visualizazione di stampa più cumpleta è un effettu visuale più impressiunanti.

Alta luminosità è display chjaru

A luminosità di u screnu hè altu cum'è 700nits, è pò ancu esse chjaramente affissatu ancu quandu a luminosità ambientale hè alta, cusì pò facilmente risponde à i bisogni di sceni semi esterni cù una forte luce esterna.

Alta qualità di stampa, delicata è cumpleta

Cù una risoluzione HD 1080P, l'immagine hè viva è delicata, chì pò mustrà accuratamente ogni dettagliu è porta un effettu di visualizazione realistu.

https://www.layson-lcd.com/digital-signage/

Operazione à longu andà · prevenzione di a brucia di u screnu

sette × Funziona 24 ore à ghjornu, cù una vita industriale di 30000 ore.Havi dinù a funzione anti brucia, chì pò esse stallatu liberamente, è automaticamente moistens lu schermu à impedisce u screnu LCD da brusgiate è dannu a causa di startup longu tempu.

Schernu di serratura chjave · serratura faciule

A funzione di serratura di u screnu: dopu chì u cuntrollu remoto di chjave, i chjavi esterni, u teclatu USB è u mouse sò attivati, sò chjusi per impediscenu l'operazione micca autorizata quandu sò usati in lochi publichi.

https://www.layson-lcd.com/digital-signage/

Inoltre, a lunetta Super strettasegnaletica digitalehà ancu parechje ricche funzioni chjuche, cum'è u sustegnu di u putere HDMI nantu à u signale di sveglia, stabilisce liberamente u tempu di accensione / spegnimentu, sustene u putere persunalizatu nantu à u logu, l'animazione, u wallpaper, è ancu parechji profili è modi di retroilluminazione dinamica.À u listessu tempu, u Super narrow bezel number signalage digitale pò ancu esse furnitu cù u sistema di messageria CMS per ottene una infurmazione in tempu reale push and control scheduling, chì hè flexible è cunvene.

https://www.layson-lcd.com/digital-signage/

Applicazione di Scenariu

01 Applicazione di catering hotel

Sottu à e cundizioni di u mercatu sempre più feroci, l'ambiente di a tenda hè diventatu una parte impurtante di i servizii soft è l'esperienza di u cunsumadore.Cumu rinfurzà a cuscenza di u serviziu di u produttu è rinfurzà a custruzione di a marca hè a chjave per cunsiderà per i magazzini in diverse industrie.Basatu nantu à questu, custruendu un schermu multiplu cunnessu à traversu Super narrow bezel digital signage digital signage pò micca solu migliurà l'atmosfera, ma ancu spinghje convenientemente informazioni cum'è sfondate di marca, prumuzione di produttu, lanciu di novu pruduttu, etc. da u nuvulu in tempu reale à ottene una visualizazione intelligente, alta definizione, evidenziata di l'infurmazioni di u magazinu è più focu annantu à i cunsumatori.À u listessu tempu, pò salvà in modu efficace u costu di input continuu di a tenda in termini di forza di manodopera è materiali, assicurendu l'aghjurnamentu puntuale di a prumuzione di a tenda è l'alimentariu è altre informazioni.

02 Applicazione di u bancu di lussu

A lunetta super strettasegnaletica digitalecù l'aspettu simplice è di moda ùn pò micca solu creà un ambiente di magazzinu high-end è atmosfericu, ma ancu vede l'infurmazioni di u produttu nantu à u cuntatore di i prudutti di lussu in tempu reale, è marcate u prezzu è l'attività di prumuzione.Inoltre, a visualizazione dinamica di u cuntenutu rende l'effettu visuale più tridimensionale è realistu, chì conduce à fucalizza nantu à l'ochji di i cunsumatori è à migliurà a so sperienza di shopping.

https://www.layson-lcd.com/digital-signage/

03 Applicazione di a catena di vendita

Per i magazzini di a catena di vendita offline, per ottene più trafficu in entrata, in più di u so valore di marca, u locu di u magazinu è altri fattori, u layout di stile di a tenda affetta ancu u flussu di u cliente finale.Basatu nantu à questu, u Super narrow bezel digital signage hè prisentatu in forma di schermu cumminatu nuvola splicing wall hanging, è u sistema di messageria CMS hè equipatu per aiutà à ottene u ghjocu simultaneo di ritratti / video / musica.In l'applicazioni pratiche, u novu video di lanciamentu di u produttu è l'infurmazioni di prumuzione ponu esse presentati nantu à a listessa schermu, è a forma di visualizazione di u produttu più nova è unica hè ancu favurevule à a diversione di l'utilizatori.

04 Applicazione di u magazinu di sperienza di marca

Avà, i magazini di sperienza di marca sò cumuni.Quandu hè appiicata à questu scenariu, lunetta Super strettasegnaletica digitalepò prumove l'ottimisazione è l'integrazione di risorse "in linea + offline" per mezu di l'aghjurnamentu rapidu è a gestione unificata di l'infurmazioni di visualizazione, chì ponu purtà effetti visivi di scossa à i magazzini di sperienza offline, ma ancu di migliurà significativamente a popularità di i magazzini, facendu i magazzini di l'esperienza una parte di shopping. attività di marketing.

https://www.layson-lcd.com/digital-signage/

Tempu di post: 09-09-2023