Vantaghji di 75 inch Conference All-in-one Whiteboard

A riunione di a cumpagnia hè un locu impurtante per discutiri è riceve i capi di i clienti.Se a riunione hè difficiule è inefficiente, avarà un grande impattu nantu à l'imaghjini corporativi è l'uffiziu.Per migliurà a direzzione intelligente di u sviluppu di a sala di cunferenza di l'impresa, a lavagna bianca all-in-one di 75 inch hè presentata, chì migliurà assai l'efficienza di a cumunicazione in a cunferenza di e persone, a manifestazione, u cummandu industriale è altre applicazioni.Hè una suluzione d'uffiziu.Hè una soluzione di l'uffiziu per l'efficienza di l'insignamentu è di a cumunicazione in cunferenza, dimostrazione, cumandamentu industriale è altre applicazioni in l'era di l'informazione.Hè una suluzione di l'uffiziu per l'insignamentu è a dimostrazione interattiva grafica in l'era di l'informazione, Apertu una nova era dicunferenza intelligente.
In riunioni precedenti, i dati avianu bisognu à esse trasmessi à l'urdinatore prima, dopu l'urdinatore era cunnessu à u projector, è infine hà vistu una projezzione angulu sfocata o ancu incorrecta.L'operazioni ingombranti, cum'è u almacenamentu è a trasmissione di schedari, a cunnessione multi-dispositivu è u debugging di e funzioni di u dispositivu spessu portanu à riunioni nervose, frettole è propense à l'errore.A macchina di cunferenza di 75 inch all-in-one adopta a tecnulugia di trasmissione di schermu wireless.Dopu avè cunnessu u telefuninu, l'urdinatore di tableta è l'urdinatore cù u screnu, a "trasmissione di u screnu in un clic" pò esse realizatu, chì migliurà assai l'efficienza di a cunferenza è l'esperienza di cunferenza.
Soluzione è uffiziu visuale ponu risponde à i nostri diversi bisogni di l'uffiziu.

DSC05998DSC06000

Caratteristiche di 75 inchlavagna bianca all-in-one di cunferenza (Chiosco touch screen)
1. A macchina all-in-one di cunferenza di 75 inch adotta a tecnulugia di u toccu infrarossu / capacitivu, chì ponu identificà accuratamente diversi gesti nantu à u screnu, scrive, riduce, ingrandisce è move e parolle, cambia tracce è culore di fondu di u screnu, è marca punti chjave à ogni tempu.
2. A macchina di cunferenza di 75 inch all-in-one pò aumentà infinitu e pagine di scrittura è espansione u spaziu di scrittura.Tutti i cuntenuti scritti ponu esse cacciati da u codice di scanning di u telefuninu;Ancu s'è scurdate di u cuntenutu pertinente o avete dumande nantu à qualchì cuntenutu dopu à a riunione, hè faciule di truvà u cuntenutu currispundente per rivisione.
3. A macchina di cunferenza di 75 inch all-in-one hè cumpatibile cù una varietà di software è hardware di videoconferenza remota.U dialogu di schermu split supporta riunioni multi-partiti, rendendu l'uffiziu di cullaburazione transregionale più convenientu è risparmià assai spese di viaghju.
4. A macchina all-in-one di cunferenza di 75 inch permette à l'utilizatori di prughjettà tutti i cuntenuti nantu à u screnu di laptops, smartphones, tablette è altri dispositi nantu à u grande schermu esternu chì sustene sta funzione, in modu di realizà a spartera multi screen.
5. U supportu di metallu puro in acciaio inox hè aduttatu per sustene in modu efficace l'operazione di punta di u corpu di locomotiva;U quadru di schermu in lega d'aluminiu furnisce una prutezzione di sicurezza cumpleta è stretta per u corpu;U vetru antideflagrante Morse grade 7 supporta centinaie di milioni di cancellazioni
Vantaghji di a macchina di cunferenza di 75 inch all-in-one
(1) Grande schermu high-tech, simplice è nobile: schermu high-tech grande pò migliurà significativamente u livellu di a sala di cunferenza è u locu di usu.
2) Divertimentu di u testu: tecnulugia nano touch, chì integra decine di millaie di unità di sensazione;Tocca cù precisione è liscia è gode di ogni colpu.
3) Schermo HD, festa di percepzioni: schermu HD grande, delicatu è chjaru, spazza a bughjura di u prughjettore, lavagna bianca è funzione unica
Veramente, hè cum'è vive in una stanza.
(4) Videoconferenza remota nantu à a stessa schermu in diversi lochi, cù una texture fina è un angolo di vista ultra-largu, a distanza visuale hè assai allargata cumparatu cù l'equipaggiu video tradiziunale.Parlatore frontale per riceve infurmazioni più chjaramente in a riunione.Ùn ci hè micca bisognu di stabilisce una rete di cunferenza video dedicata cara.Attraversu WiFi integratu, sempre chì a reta ordinaria pò realizà una videoconferenza remota in alta definizione, liscia è stabile.In u modu di teleconferenza, u screnu pò esse spartutu in parechji posti in tempu reale.A funzione di lavagna supporta l'operazione di graffiti bidirezionale.E discussioni multipartiti ponu interagisce in tempu reale è esse vivi, cum'è vive in una stanza.
(5) A cunferenza di 75 inch all-in-onelavagna biancasustene a prughjezzione wireless è hà funzioni putenti: adopta schermu di trasmissione wireless è schermu di l'urdinatore cù un buttone.
(6) Supportu sistemi multipli, operazione simplice: supporta i sistemi Android è Windows, simplice è familiar, faciule d'utilizà;À u stessu tempu, hè sustinutu da u supportu mobile, chì pò esse movi liberamente, ligere è flexible.
(7) U metudu di stallazione hè flexible è pò esse muntatu à u muru.Pò esse assuciatu cù u tripode mobile.Havi bassi requisiti per e cundizioni di stallazione è hè assai adattatu per diversi ambienti di cunferenza.

 


Tempu di pubblicazione: 22-dic-2021