Cosa hè un kiosk self zservice?

L'implementazione di una soluzione d'autoserviziu pò simplificà e vostre operazioni cummerciale è riduce i costi mentre aumentanu a satisfaczione di i clienti è e visite di ritornu.

Sta guida hà da passà nantu à i principiichioschi self-service, aiutavvi à decide se a vostra attività o urganizazione seria una bona adatta per un novu prughjettu di kiosk, è avete principiatu cù u pede drittu.

https://www.layson-display.com/
https://www.layson-display.com/

Cosa hè un kiosk self-service?

Un kiosk self-service hè una tableta interattiva o computer touchscreen chì permette à un cliente di accede à l'infurmazioni o servizii senza interagisce direttamente cù una persona.

L'implementazione di chioschi self-service pò permette à una impresa di scala l'operazioni più rapidamente è in modu efficiente, mentre à u stessu tempu riduce i costi.

I visitatori ponu realizà attività di self-service indipindentamente senza aspittà l'assistenza di l'impiegati mentre l'impiegati ponu fucalizza nantu à altre attività chì furniscenu più valore à i clienti o prufittà di l'interazzione faccia à faccia.

Cumu sòchiosco self-servicehè usatu?

Ci sò centinaie di casi d'usu potenziale per suluzioni self-service - alcuni di i più cumuni includenu:

ordine &self-checkout

Permette à i clienti di mette è pagà per un ordine in una stazione di kiosk.Presentate promozioni di vendita incrociata è up-sell coerenti, traccia è gestisce e vendite, è accurtà e linee.

Check-in di i visitori è gestione di fila

I kioschi di check-in ponu schermu i visitatori, traccianu quale deve esse vistu dopu, avvisà automaticamente i membri di u persunale pertinenti è aiutanu à gestisce i tempi di attesa.

 

https://www.layson-display.com/
https://www.layson-display.com/

Info di u produttu è corridoiu infinitu

Permette à i clienti di navigà è cumprà articuli chì ùn ponu esse attualmente in stock per via di limitazioni di spaziu o inventariu.Scansà l'articuli fisichi per rinvià un cuntrollu di prezzu rapidu.

Registrazione di i clienti è fideltà

Raccoglie l'infurmazioni di i clienti per custruisce una lista di mailing o una campagna di marketing.Tracciate e visite ripetute aduprendu un kiosk, chì vi permette di ricumpinsà è incentivate facilmente i vostri migliori clienti.

Wayfinding & directory

Grandi edifici è campus corporativi ponu esse spessu difficili per i visitatori di navigà.I kioschi di tablette ponu esse aduprati cum'è cartulari interattivi, chì permettenu à i visitori di circà u locu di l'uffizii specifichi o accede à carte è direzzione.

Chì sò i beneficii dichiosco self-services?

Tempi di attesa più brevi

I sistemi di self-service mettenu i visitori in u cuntrollu di u prucessu.Una volta installati, i chioschi d'autoserviziu sò una risorsa "sempre attiva" chì ùn necessitanu micca di pianificazione o di lunghezze di turnu predeterminate, aghjunghjendu capacità extra à l'ora di punta è durante i tempi inaspettati.A diminuzione di i tempi di attesa pò ancu risultatu in una rotazione di i clienti più veloce.

https://www.layson-display.com/
https://www.layson-display.com/

Profitti più altu

Per l'urdinamentu è i casi di usu di u puntu di vendita, i chioschi di self-service sò stati dimustrati per aumentà a dimensione media di l'ordine da 15-30%.I kioschi permettenu una persunalizazione faciule è opportunità di upsell cù opzioni chì ponu esse chjaramente disposti è presentati in modu coerente ogni volta durante u prucessu di ordine.

Costi ridotti

Mentre chì i kiosks self-service ùn rimpiazzanu micca l'impiegati, ponu rende l'operazioni più efficaci è riduce i costi simplificendu l'interazzione frequenti è ripetuta cù i clienti.

A più grande privacy è sicurità di dati

Self-serviceattraversu un kiosk dà à i clienti un sensu di l'anonimatu è a capacità di aumentà u so ordine o di fà richieste speciali senza sentenu ghjudicati.

Per situazioni induve l'infurmazioni privati ​​​​o altrimenti persunali sò spartuti, l'ingressu di l'infurmazioni direttamente in un kiosk riduce u numeru di l'impiegati chì toccanu quella dati, rendendu più sicura.

https://www.layson-display.com/
https://www.layson-display.com/

Precisione mejorata è menu errori

I kioschi ponu furnisce una messageria chjara è coherente chì aiuta u visitatore à capisce e so opzioni passu à passu, secondu u bisognu.

Cume u cliente entra in u so ordine o dati direttamente in u sistema, ci hè menu chance per miscommunication.Siccomu i dati sò direttamente inseriti in u sistema, ci sò ancu menu probabilità di scrittura illegibile o forme di carta o biglietti smarriti.

Insight rinfurzatu di i clienti

L'analisi integrate in u vostru sistema di kiosk ponu furnisce una ricchezza d'infurmazioni nantu à i vostri clienti è cumu vedenu a vostra attività è i prudutti.

 

Punti di cuntattu diminuite

I chioschi di self-service permettenu à i visitatori di compie transacciones senza cuntattu direttu cù i membri di u persunale è sustene a distanza sociale.

Aumenta a satisfaczione di u cliente

Mentre chì l'autoserviziu ùn hè micca un cuncettu novu, a pandemia di COVID-19 hà cambiatu drasticamente cumu i clienti interagiscenu cù l'imprese, accelerà rapidamente l'adopzione di e novi tecnulugia è metudi di cumunicazione.I kioschi di self-service estendenu stu tipu d'interazzione à i vostri lochi fisichi, chì permettenu à i visitatori di sceglie cumu è quandu interagiscenu direttamente cù u persunale.

https://www.layson-display.com/
https://www.layson-display.com/

Do chioscurimpiazzà i travagliadori ?

Cuminciamu cù l'idea sbagliata chì quandu i chioschi sò implementati, i travagliadori duveranu aspittà di perde u so travagliu.Mentre chì i kioschi di self-service spessu facenu un affari più efficaci, ùn sò micca un sustitutu direttu per l'impiegati.

Avà pensate à i tippi di attività chì a ghjente hè megliu - capisce è risponde à e dumande, cunnetta cù l'altri, risolve i prublemi.In ambienti induve e soluzioni self-service sò implementate, l'impiegati sò sempre necessarii per:

Pensate à i tipi di compiti chì i computer sò megliu - in a maiò parte di i casi, sò flussi di travagliu ripetibili chì travaglianu cù pezzi specifichi di dati.

risponde à e dumande è offre opinioni o suluzioni

Aiutà i clienti cù l'usu di u kiosk - ancu quandu a ghjente diventa sempre più familiarizata cù questi tipi di interfacce è diventanu più faciuli d'utilizà, i visitatori inevitabbilmente avè bisognu d'aiutu

risolve i prublemi tecnichi

aiutu cù i travaglii cumplessi chì sò fora di u scopu di un kiosk

Un numeru di ristoranti fast-casual chì anu implementatu kiosks self-service à i tavulini l'utilizanu per aumentà l'esperienza di u cliente, invece di rimpiazzà l'esperienza tradiziunale di ristorante in tuttu.

https://www.layson-display.com/
https://www.layson-display.com/

U staffu di aspittà cuntinueghja à salutà i clienti, risponde à e dumande, è pigliate l'ordine principale mentre u chiosco hè dispunibule per i travaglii sensibili à u tempu, cum'è l'urdinamentu di aperitivi o bevande, signalà i membri di u staffu chì a tavola ne hà bisognu, o dumandà è pagà u cuntrollu à a fine. di u pranzu.

I megliu suluzioni self-service sò pensati per cumplementà l'interazzione di i vostri clienti cù u persunale, micca per rimpiazzà.


Tempu di Post: 19-May-2022